شبی با یاد یار

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

سلام عزیزم میدونم الان تو هم بیداری و داری درس میخونی همین که میدونم شاد و سالم هستی برای من دنیا ارزشش داره منم به رسم وفا پا به پای تو بیدار ماندم تا تنهایی نخوایی این شب رو سر کنی گرچه از همدیگه کیلومترها فاصله داریم اما اصل دلهامون هست که به اندازه یک سر سوزن هم از تو فاصله نداره و همین مرا کفایت میکنداره عزیزم تو را همیشه در نزدیک خودم حس میکنم و هیچوقت تو از من دور نیستی و نخواهی بود عزیزم امشب یک کم شیطنتها کردم که میتونی در ادامه مطلب خودت تنهایی بخونی و برای خودت بخندی تا کمی از این خستگی که داری از تنت بیرون بیاد

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
این مخصوس عزیزم هست ببخشید
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 22 دی 1389برچسب:,ساعت3:9توسط عاشق | |